søndag 14. august 2011

tilbake blikk: for 3 år siden:

Leah Sofie sin barnedåp:
her er oss med fadderne som også er søstrene våre, min lille søster i hvit der og de to andre er mannen sine lille søstre. dette føles nesten som en evighet siden, samtidig som det føles som denne tiden har bare flydd forbi oss. iløpet av disse årene har vi flyttet to ganger, kjøpt og pusset opp et helt hus, Leah har gått i barnehagen i to år og mannen har fått seg en ekstra jobb. og nå skal vi snart ha nr. 2 i hus, gleder meg så veldig. jeg har uendelig mange bilder av Leah her på datan og en del som jeg har fått plasert i album, hun har faktis 3 album allerede. spørs om jeg er så flink til å ta bilder av lille bebisen, må jo prøve på det. håper dere har en fin søndag alle sammen, jeg har fått sove lenge idag og våknet til frokostbrett på sengen, men bland annet ny kokt egg og kaffi, tror jeg er verdens heldigste :)

-klem fra Ida-





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar