søndag 28. august 2011

"lille Marie"

Idag, uke 30+5.begynner å føle meg veldig gravid for tiden. lille nurket i magen er ekstremt aktiv, og så fort jeg selv er rolig eller legger meg ned kommer det kraftige spark ut i begge sidene, kjennes ut som hun tar splitthopp eller noe inni der. og sånn plutselig har også vannet inntatt kroppen min, føtter, henner og ansiktet er hardest rammet. når jeg gikk gravid med Leah var jeg veldig plaget med vann, men siden jeg har klart meg helt "vannløs" i hele sommer i den varmen trodde jeg rett og slett jeg skulle slippe det denne gangen, men nei da. en annen ting jeg opplevde med Leah i magen har kommet tilbak, nemelig de forskrekka blikkene til folk når jeg sier hvor lenge det faktisk er til terminen. da må jeg si jeg føler meg fin, eller kanskje ikke. men det har jo så klart mye å gjøre med det hovende ansiktet mitt. nå er jeg altså i uke 30+5, det øverste bilde er fra idag etter vannets ankomst, og det nederste er fra forje uke før vannet kom og jeg følte meg litt "finere" da må jeg si. begynner å glede meg veldig til å få lille nurk ut og holde henne i armene! men etter en uke med våkenetter og sykdom her i huset, små gruer jeg meg også litt til å ha små i huset igjen, men våkennetter, ammingen og alt det innebærer. men det er jo helt klart verdt det :)
19.08. uke 29+


-Klem fra Ida-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar