torsdag 25. august 2011

Lopper:

her er stolen og nattbordet jeg kjøpte på loppemarked på lørdag, ga 50 kr for stolen og 20 kr for nattbordet. tenkte og male armlenene og stolbeina hvite og sy et fargerikt trekk til stolputa. og nattbordet skal så klart også males. alt skal opp på babyrommet, som snart skal pusses litt opp. kjøpte også noen av disse koppene, fem kopper og to skåler, to kopper med skåler har fått plass i det nye vinduet i gangen. så deilig å ha et vindu som går ann å se ut av nå. det gjorde virkelig stor forskjell i gangen, i tillegg omublerte jeg litt i gangen og byttet plass på komoden og benken, det ble en forbedring, mer praktisk og faktisk finere.
sånn ble det i gangen nå, det var så deilig med nytt vindu som gikk ann å se ut av at jeg plutselig ble i tvil om jeg i det hele tatt vil ha gardiner her likevel? men kanskje greit å ha muligheten til å kunne stenge sola ute hvis man vil.



her i huset er det fortsatt sykdom som styrer hverdagen, hun virker stadig bedre men så er det plutselig tilbakefall med feber og grining?

-klem fra Ida-

2 kommentarer:

  1. Hei du!
    ..plutselig fant jeg bloggen din gitt! Jeg har tittet litt rundt, og synes det har vært kjempe koselig*smile*

    ..masse fine loppeting forresten. Liker veldig godt retro stilen jeg,og gjenbruk og lopper!*smile*

    Ønsker deg en flott dag videre!
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Åh, det er jo så koselig med gyngestol! Den blir sikkert fin å amme i:)

    SvarSlett