tirsdag 9. august 2011

prinsesse rommet:



















Leah er veldig glad i og stolt av rommet sitt, selv om det snart nærmer seg et år at vi flyttet hit sier hun ennå til folk som kommer på besøk "skal du se det fine rommet mitt"?. idag har jeg hatt heeelt fri, jeg er nemelig sykemeldt nå og Leah har sin første dag i barnehagen etter ferien. så jeg har hatt en grundig ryddings og ordnings på rommet hennes, alt ligger i system, lego for seg selv, dukker og dukketøy for seg selv osv. spørs om det varer så lenge da men. nå føler jeg det snart begynner å haste litt med å ordne rommet til den minste prinsessa også, ikke at hun kommer til å bo der med en gang hun kommer ut, men vet at det ikke er så mye tid til maling og slikt når hun kommer ut så jeg har lyst til å ha alt ferdig til det. vi må bare få ferdig noen andre ting på huset her og få leid ut leiligheten før jeg kan sette mannen på barnerom nr.2 prosjektet.


nå er det ikke lenge til jeg skal hente Leah i barnehagen og jeg er veldig spent på hvordan det første dagen har gått, med ny avdeling og andre barnehage tanter enn det hun er vandt til. ha en super fin tirsdag alle sammen, regner med jeg kommer til å la høre fra meg en del for tiden siden jeg har myyyye fritid fremover. tenkte å få i gang symarskinen også etterhvert :)


-klem fra Ida-

4 kommentarer:

  1. Det heter ikke barnehagetanter lenger.
    Det heter førskolelærer, pedagogisk leder eller assistent.

    SvarSlett
  2. Det har vel aldri vært en tittel som heter barnehagetante heller, er jo et koselig kallenavn for det bare. Trenger ikke å kverulere på det vel :) Så koselig blogg du har Ida, har lånt litt interiøridèer allerede :) Klem Guro

    SvarSlett
  3. takk for forsvaringen Guro :) jeg vet jo også at det ikke er noe som korekt barnehagetanter, men som Guro sier er det et koselig kalle navn og jeg skriver her på bloggen på samme måte som jeg hadde snakket og jeg sier ikke: Leah nå har du fått nye førskolelærere, pedagogiske ledere eller assistenter. jeg synes ikke alt her i livet trenger å være så korekt ;)
    takk for koselig komentar Guro!! :D
    klem fra Ida-

    SvarSlett
  4. hei.
    så fint barnerom. driver og skal pusse opp et jenterom og er på leit etter ideer,og når jeg så tapeten du har brukt så må jeg jo bare spørre hvor du har kjøpt den for den var bare kjempe fin!

    Hilsen linda

    SvarSlett