mandag 29. august 2011

jeg elsker nyhetene fra Pierre Robert...

jeg rett og slett elsker ulltøyet fra Pierre Robert til lille tulla mi, hun har tre sett med gensere og stilongs som hun brukte i fjor, da kjøpte jeg inn på våren når de priset fjorårets farger ned. men de nye fargene de har kommet med i år her bare helt nydelige! jeg digger de, så tror vi må opp en str. i år og handle inn noen av disse lekre fargene. ifjor gikk hun nesten kun i det hele vinteren, de er så kledelige synes jeg at når hun går i barnehagen har hun bare dette under dressen og et fleessett eller tykkere ullsett for kaldere dager. JA vi elsker ull!! nå sitter jeg med morgen kaffin og venter på mor skal være klar for IKEA og stoff & stil,

da skal jeg kjøpe meg to nye lene stoler og en hau med stoff så jeg har litt å tusle med inne i høst stormene. Leah er endelig i barnehagen igjen, men er litt spent på hvordan det går idag, hun har vært veldig grinete og mye sliten etter så mange dager med feber stakkars.

Ha en super mandag og ny uke alle sammen.


-Klem fra Ida-




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar