onsdag 31. august 2011

nye putetrekk!!

jeg kjøpte inn nye stoffer på mandag med en plan om å lage masse nye putet trekk til å fylle sofane når jeg snart bytter om fra sommerlig bomstrete til litt mer høstlig beige. så jeg holdt meg til litt nøytrale farger med tanke at det skal passe hele vinteren også i jula. jeg har kommet litt i gang her idag og sydd en pute som du ser på bilde nederst. de andre putene tenkte jeg også å ha i noe av den samme stilen, men har desverre ikke flere av di engle trykka. fant et par strykte merker med engler når jeg ryddet i "altmulig" mappa mi forje uke, men nå finner jeg de ikke igjen, typisk meg har sikkert klart å kaste de?
men nå gir jeg meg for i formiddag ihvartfall, jeg lar symarskinen stå så kanskje jeg syr mer ikveld. men jeg vet av erfaring at når jeg begynner å bli litt lei og hode vandrer andre plasser må jeg bare legge sysakene vekk for da blir det bare slurvete og et dårlig resultat. så nå tenkte jeg skulle ta en tur til byen etterhvert og så har jeg en ettterlengtet time hos hudpleiern seinere idag, og skal få fikset opp verdens mest bustete øyenbryn. ha en super duper ondag alle sammen!

-Klem fra Ida-

3 kommentarer:

  1. Heisann!!

    For noen lekre stoffer!!! Det blir nok fine puter!!

    Havnet plutselig inne på din blogg, og her var det mye fint å se på! Gleder meg til å følge deg videre!

    Ha en strålende dag!!

    Klem fra Kathrine!

    SvarSlett
  2. så koselig :) tusen takk!
    klem fra Ida!

    SvarSlett