fredag 19. august 2011

regnværs fredag...

ute regner det som bare det, og jeg kom plutselig på at jeg typisk glemte klesvasken på sonra ute igår. men jeg sitter trygt og gått her inne med en kopp te og nytt nummer av isabellas. lurer på om det er et av mine nye favoritter i junglen av intriørblader, det inneholder liksom litt av alt jeg liker, nemelig intriør, hage og gode fristene oppskrifter. jeg fikk lyst til å prøve meg på denne oppskriften på eplegele med paradisepler, men selv har vi et stuselig epletre i hagen som bærer ca 5-7 epler i år. så hvis noen har et overtall av epler i hagen og være av med, gjerne paradisepler (som de på bilde nederst) si gjerne ifra :) her i huset er nemelig jentene veldig glad i brød med ost og eplegele. nå skal jeg snart bevege meg ut i regneværet og møte to venninder på kafe. skal bli deilig å skravle litt, blir litt mangel på det når man går hjemme og jeg savner den daglige små praten på jobb av og til. ellers har vi også fullpakket helg som jeg ser veldig frem til, i morgen blir det først loppemarked og så drar vi på hytta til et vennepar på overnatting til søndagen, heldigvis melder de at sola skal komme i morgen. kanskje vi også er så heldige at det blir litt kantarellplukking på oss i helgen da :)


Ha en kjempe fin helg alle sammen!!
-klem fra Ida-




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar