tirsdag 9. august 2011

høst garderobe fra hm:

jeg har bestilt litt høst tøy fra den nye hm katalogen, bestilte dette til Leah:og dette til lille baby Marie i magen:
til meg selv er det gørkjedelig å handle tøy nå, men kjøpte en litt lang genser som forhåpentligvis dekker både magen og rumpa og kan brukes etter hvert når det blir litt kaldere. er litt spent på å se hvor raskt jeg kommer tilbake i form etter graviditeten denne gangen, Leah fikk jeg jo på våren/sommeren så da gikk jeg jo turer hele tiden, men hvis vi får en kald og snøfull vinter som vi har hatt de siste årene kan det fort bli litt mere stille sitting. så da får jeg bare vente med å kjøpe nytt tøy til meg selv til jeg vet hvilken str jeg må ha.

-klem fra Ida-



2 kommentarer:

  1. Heisann :)
    ja tenk det er snart høst.
    Kjenner jeg vil nekte den å komme ei stund til ;)

    ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Ja de har mye fint på HM, kjempesøte klær du har bestilt :)
    Jeg fikk klær derfra til mine søte små i dag, stort sett bruks og skoleklær, men det trengs det å :)

    Ønsker deg en fin morgendag
    Klem Mette :))

    SvarSlett