mandag 15. august 2011

malt utgangs døra:

bilde av døra før, med fargeprøver som har hengt der nå i over et år. døra fra ut siden med plater med små stein på fasaden på hver side av døra, vi skal legge kledning der, men tror ikke det blir før til våren igjen, for mye annet som må gjøres nå.
og så ble døra grå, denne malingen dekket utrolig bra, her er bare malt ett strøk og det ser ut til at det holder, må bare flekke litt over på noen få "heligdager". en av grunnen til at dette tok så lang tid er at vi ikke kunne bli enige i farge, jeg kunne tenke meg en helt mørke grå som nesten var sort, mens mannen ville ha den helt lyse grå typen. så vi fant ut at vi bare møttes på mitten. fikk ikke tatt noe bilde fra utsiden ennå, fordi her fosser det ned regnevær på ut siden. nå skal bare vinduene skrapes fri for maling og så skal jeg finne et fint stoff som passer til og sy gardiner til disse vinduene og det andre i gangen.

ha en fin ny uke alle sammen! jeg føler meg så tung i hode og trøtt idag, kommer liksom ikke i gang med noen ting her, tror jeg må ta meg en dusj og lage meg en kanne kaffi så kanskje jeg våkner litt. blir ofte litt tung i kroppen på slike tunge regnværs dager, men ser ut som det lysner ute nå.

-klem fra Ida-




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar