fredag 12. august 2011

på ønskelisten:

nyheter fra green gate:så fort det begynner å bli kaldere i været om høsten så begynner jeg å tenke på ting som er å glede seg til fremover, og en av de største tingene er jo så klart jul, og det hadde vært flott og ha alle disse lekkre tingene som er juleinspirert fra green gate i hus.


to godstoler fra Ikea:jeg kjøpte en utrolig fint bord på garasje salg i våres og jeg kunne tenke meg å ha det under det ene stue vinduet med en god stol på hver side, er ikke helt sikker på hvordan stoler jeg ville hatt. her er tre alternativer fra Ikea som jeg har kikket litt på. den brune øverst der er jo veldig praktisk og ser god ut og sitte i, den i mitten er ektorp samme som vi har sofa i og da går det jo ann og bytte trekk så det passer perfekt til sofaen, men er usikker på om den kanskje blir litt for stol til å ha to der. og den hvite nederst synes jeg har en veldig fin farsong men den er jo kanskje ikke så mye "god" stol som de andre stolene? tror jeg må ta en tur til Ikea og prøve sitte litt en dag. vi må bare regne litt på hva som er igjen av ferie penger, hvis det i det hele tatt er noe igjen

-klem fra Ida-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar