tirsdag 16. august 2011

"I love beautiful things"

ramme og lite pynte rådyr fra kremmerhuset: baby gave til noen venner som har fått ei lita jente og nytt gavepapir fra åhlens:8 små kleshengere fra åhlens for kun 75kr:
kurv til oppbevaring fra åhlens, tenkte å ha den på badet. og fuktighets spray til den tørre huden min fra bodyshop:

og en stor buket med hortensiar fra lille søster sin hage:



igår etter jobb kjørte vi til arendal for å kjøpe do til kjellerleiligheten, så irriterene at det var det eneste som holdt oss tilbake nå så da måtte det bare gjøres. svigermor hentet Leah i barehagen og mannen og jeg tok turen til arendal. men når jeg alikevel var der måtte jeg jo så klart innom og kikke litt også, noen ting skulle jeg ha, som babygave og så skulle jeg kjøpe nye truser til Leah. men ellers er jeg også veldig "flink" til å handle annet nips og naps, må si det er godt for vår økonomi at vi bor i en liten by uten store kjøpesentre med masse fristelser, da tror jeg nemelig jeg hadde kjørt oss på rette kursen mot et av mine yndiligs tv program, "luksus fellen". et par små ting her og der blir faktisk veldig for tusenlappen osv. men nå hadde jeg så klart regnet med at jeg kunne kjøpe meg litt nips før vi dro, og små pene ting gjør en jo så glad :) nå skal jeg snart kjøre tulla mi i barnehagen og så kommer mamsen min etterhvert og skal hjelpe meg og ta siste vasken i kjellerleiligheten og så er planen å få den lagt ut på finn til leie i løpet av ettermiddag/kvelden. ha en fin tirsdag alle sammen, ser ut som sola kommer å greier, da kan jeg tørke tøy ute :)


-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar