torsdag 30. august 2012

Endelig nytt skap på veggen...

Jeg kikket nemelig på dette søte skapet på kremmerhuset for noen uker siden, hadde veldig lyst på det men ante ikke hvor jeg skulle ha det. når jeg kom hjem fant jeg plass og siden har jeg tenkt på det skapet, så igår ettermiddag dro mamman min og jeg til Arendal på kremmerhuset og kjøpte det!! jeg er kjempe fornøyd, det passer supert inn i min spisestue som for tiden bærer preg av den samme typen farge! under skapet står en gammel ved kasse arvet etter min oldermor, som jeg for tiden har intriør bladsamling på, med en liten lese stol på siden...
 
 
 
 
 
 
 
Det som er så deilig med spisestua er at den så skjelden blir brukt at den er nesten altid ryddig, imotsetning til resten av huset som står på huet. husarbeid kan jeg så og si bare glemme på dag tid, så nå må jeg passe på å ikke sige ned for godt i stolen her, får her MÅ det frem med støvsugeren!!!
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar