torsdag 23. august 2012

Jeg hiver meg på trenden...

Altså vet ikke helt om det er en trend, men ser hvartfall på både blogger og instagram at mange bestiller klær på polernopyret sin nett side.. jeg har kjøpt nydelige matchende tunika/kjoler til jentene mine! gleder meg til å ta de på de, jeg synes det er så søtt når de kan matche!
 og mor har fått seg kaffemarskin.. jeg lager meg altid en halv kanne om morran men rekker jo skjelden og drikke så mye, så når jeg vil ha meg en kopp i tolv ett tiden imens Marie har en blund er kaffen min blitt kald og det er kjedelig å trakte ny. så jeg har kikket litt rundt på nettet etter kaffemarskiner og ville ha en liten og nett en som ikke tok så stor plass på benken, og tilfeldigvsi var jeg ikke på en kjøp og salg gruppe på fb (kjøp og salg i risør, vel og merke) og der var det en som solgte en brukt til 200 kroner!! luky me! jeg "stjal" noen kapsler hos pappa så jeg kunne prøve den, og idag fikk jeg bestilt meg 200stk på nettet!!
 
 
Marie og jeg har tatt en tur på byen med babybjørnen idag, prøv å gå rundt i halvannen time med over 10kg på magen... phuu.. det er tungt! men vi fikk kjøpt kattedør/luke, så ikveld skal den monteres så kan vi slippe den stinkende og grisende kattedoen inne! er sååå lei av den! gleder meg :-)
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar