mandag 13. august 2012

lite prosjekt på gang..


Siden Marie nå begynner å bli så stor, har jeg flyttet mer leker ned i stua igjen. og har laget en liten lekekrok med lekekjøkkenet og et lite bord med to stoler. jeg kjøpte hyllen på "upstairs", men den var brun så jeg maler den hvit. den skal henge over kjøkkenet(altså leke kjøkkenet). håper det blir en koselig liten leke krok! jeg skal "nipse" og pynte og dille litt når hylla er ferdig og har kommet opp på veggen.
ha en flott ny uke alle sammen, idag har jeg vært hos tannlegen og det var ikke noe gøy, måtte fikse en tann jeg knakk forje lørdag, gjorde det ifjor også men husket ikke at det var så vondt, og så vondt etterpå!! klarte ihvartfall å holde frokosten i magen denne gangen :-)
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar