lørdag 11. august 2012

HELG...

Det er veldig koselig å ha mannen hjemme noen dager i uka, det er litt lettere å finne på noe når man er to. så i går dro vi til nabo byen Arendal for å finne et par sko til mannen. vi fant det og mye mer, og det er jo så gøy å handle på salg. mannen fikk seg 4 shortser og 4 piquet t-skjorter til 400 kroner!! og jeg kjøpte meg disse to fine og mye genserene til 200 kroner stk og tre bukser til 100 kroner stk!! da er det jo bare såå gøy å handle! jeg har heller ikke så lyst til å bruke mye penger på bukser siden jeg ennå lever i håpet om å komme tilbake i min gamle størrelse og en vakker dag kan tørke støv av de gamle buksene mine(?).... 

 Nyskjerrig baby når man legger ting som glitrer på gulvet...
 to dongeri bukser og en linbukse til den nette sum av 300kr!!
 ny bikini som jeg har letet etter i sommer uten hell, og et par sko bare for gøy..

Jeg kjøpte også en del annet nips og mannen fikk seg litt fine fritids klær, ulltøy og slikt er jo så er jo så fint nå at man kan jo bruke det til hverdagstøy! vi koste oss også med lunsj og hadde tapas på "madam reiersen", veldig godt! vi tok desserten gående og kjøpte franske makroner på bakeriet, jeg hadde aldri smakt før, så synes det var på tide!
Jeg fant meg kubbelys i denne blåturkis/isblå fargen som jeg har vært på jakt etter en stund! og kjøpte også disse små søte fuglehusene på kremmerhuset og den søte lille glasskuppestettefatet som nå rommer resten av makronene! Jeg er så forelsket i blått, blågrønt, turkist/isblått for tiden! men selvfølgelig litt rosa innimellom!!








Fargene jeg elsker å hvile øynene på for tiden!! noen fler som har "dilla"?



Jeg kjøpte også en liten hylla som jeg skal ha over lekekjøkkenet til jentene som står i stua nå, men den er brun og jeg vil gjerne ha den hvit, så den skal males først! Idag tror jeg vi blir velsignet med en nydelig sommer dag, så den skal nytes på stranda før høsten setter inn!
Ha en super helg alle sammen!
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar