lørdag 25. august 2012

Lørdag...

Og litt fredag.. fredag i går lå storesøster rett ut på sofaen med feber hele dagen, sov litt og kikket litt på tv når hun orket det. en venninde og jeg skulle egentlig til kr.sand og shoppe litt på stoffogstil, men det ble en liten lunsj med fylte horn hos meg istede (som jeg bakte på tirsdag og hadde hatt i frysa), og deilige myke cokies og kaffe!
 Idag, lørdag er Leah mye bedre iform og har allerde enndevent stua, kjøkkenet, badet og rommet sitt.. jeg har vært en kjapp tur på et loppemarked borti gata her, fikk kjøpt to trekjøkkenstoler som skal males, dette lekre stettefatet (som jeg bare liker mer og mer..) og en ostehøvel med trehåndtak.
 
 Nå har mannen tatt med seg jentene til bestemor en tur får å finne på noe og jeg ble igjen hjemme får å benytte sjansen til å rydde litt og få litt orden her igjen.. Leah insisterte på å ha på seg den nye stjerne kjolen får å vise bestemor, og da måtte jo lille søster matche!! mine søte små engler!
 
 
 
 
 Ikveld er det tid for forening, men kranslaging av epler.. (blir spennende), litt mat og litt vin..
God Helg  alle sammen..
-klem fra Ida-

2 kommentarer:

  1. Så god den lunchen så ut da :)
    Bra din datter har kommet seg, min sønn har hatt feber i 2 dager nå, men han er også i bedring :) Så da håper vi det blir bedre i morgen.
    Søte jenter du har :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk :-)
    ja det er vel tiden for sykdom nå som varmen forsvinner og barnehage og skolen starter...

    SvarSlett