onsdag 22. august 2012

HvErDaG....

God morgen alle sammen.. og lenge siden sist nå, hverdagen setter sine spor her hos oss og bloggingen er ikke altid like lett å få presset inn. Jeg har en nakke som lider av litt bekymringer for tiden, og den blir bare stivere og stivere.. lille Marie er snart 10 månder og er høyt og lavt og er vår lille solstråle, hun har også nå hele 6 tenner og har lært seg ett par ord som går på repit, det er "hei" og nesten hallo når hun tar leketelefonen til (nesten) øret. ellers går det i mamma, pappa, puuu (pus) og nesten Leah!



 Igår var for meg en milepæl i eldste mann sitt liv, nemelig første gang på ballett!! selv gikk jeg på ballett i mange år, faktisk fra jeg var 4 år og til jeg var ca 18 år, med mer eller mindre engasjement i de forskjellige årene, og Leah har samme danse læreren som meg faktisk! så når mor i går satt og så den store lille frøkna si i barren prøve å ta plieer i førsteporsisjon så var det rett får det ble tårevått i øyekroken...
Idag er nok en dag med lille Marie og meg hjemme, nå sitter lille frøkna på fanget og spiser opp post-it lappene.. frøkna er allerede litt trøtt men nå må vi prøve å kutte ned fra tre blunder om dagen til to, får de siste to kveldene har det tatt en time å legge henne og hun har pleid å sovne som en stein med en gang hun legger seg, uten ett pip! meeennn... nå dro hun nettopp lekekjøkkenet over seg her, off godt det ikke er så tungt, men tror det betyr at mor må legge vekk datan nå..
ha en fin onsdag alle sammen
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar