torsdag 9. august 2012

Mitt nye fat..

Når jeg skulle ha jentene på ost og kjeks på mandag så ble jeg helt innstilt på at jeg måtte ha en etasje fat og pynte opp på bordet. jeg har sett mange etasje fat oppigjennom men aldri kjøpt meg et, men jeg husket dette fine, enkle og klasisske etasjefatet på Kenza og dro til byen får å kjøpe det! jeg er veldig fornøyd og har funnet ut av man kan bruke det til så mangt, pynter fint opp i spisestua med litt pynte gjenstander her nå!




Nå skal straks Leah legge seg, Marie ligger allerede og sover søtt i sengen sin. mannen og jeg skal kose oss med reker, loff og en kald øl? stua ser så som så ut for tiden, når vi stod opp tidlig i går hadde nemelig pus kost seg og revet ned en stor rift av tapeten mitt på veggen!!!!!! heldigvis har vi en ekstra rull liggende og mannen har revet ned en høyde tapet, nå mangler vi bare tapetlim og så skal alt bli fint igjen :-)! ha en fin torsdags kveld alle sammen!
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar