tirsdag 7. august 2012

Ost... kjeks og vin...

På en mandag...







 I går hadde jeg koselig besøk av mammaene jeg vanligvis har kaffislaberas på onsdagene med, jeg har hatt planer om å innvitere de på vin en kveld iløpet av juli, men juli bare forsvant liksom... og vips var det august, så da tok vi det på en mandag i august i stede, bedre seint enn aldri!!
Idag begynte Leah i barnehagen igjen etter fireuker ++ lang ferie, hun var strålende fornøyd og hadde ikke tid til frokost en gang her hjemme. deilig når det er sånn! foreløbig er planen ennå at minsten og jeg skal gå hjemme et år til.. og mannen har nå to dager i uka med pappaperm, så da kan jeg få gjort litt i heimen også innimellom.. eller eventuelt begynne å jobbe litt mer etterhvert.
Ha en fin fin dag alle sammen!
-klem fra Ida-


4 kommentarer:

  1. Så nydelig bidrag! Herlige farger, og kjempekoselig stemning. Her hadde jeg kunnet sitte og skravle lenge! :)

    SvarSlett
  2. Herlige farger! fristende og sette seg ved dette bordet ja! Stemningen er til å ta og føle på!

    Lykke til i utfordringen og så skal jeg se litt mer hos deg! Lagt meg til som følger! :-)

    SvarSlett
  3. Takk for invitasjon til et delikat og fristende ostebord, herlig!

    SvarSlett
  4. Fiiint!
    ..Herlig dekket bord, nydelige farger og maten ga meg "vann i munnen"!*smile*

    Jepp: Fiiiint!*smile*

    Klemmer fra meg

    SvarSlett