torsdag 2. august 2012

Romatikk i hverdagen....

Av og til er det litt koselig å leke helg i hverdagen, og noen ganger er til å med helgen mer hektisk enn hverdagene. så igår kveld etter ungene var i seng hadde mannen og jeg romantisk middag for to! med lammekorteletter og tilbehør og vaniljekesam og bringebær til dessert...




Idag begynner den årlige trebåtfestivalen her i Risør, byen fylles med lekre trebåter og turister og sommerstemningen er som regel på topp denne helgen. de mange trebåtene har jeg sett veldig mange ganger før så det spørs om jeg kommer til å ned i byen da, men det er en del bra konserter på område i år, så ikveld tenkte jeg å få med meg konsert med "Jonas Alaska og Thom Hell". på lørdag er det hellbillis som sikkert hadde vært veldig gøy å få med seg, men jeg skal jobbe på lørdagen og når det er over ett år siden sist og på den mest travle dagen i året så regner jeg med å innta sofaen vannrett når jeg kommer hjem. etter trebåtfestivalen her i byen er somregel byen nesten helt tom, og da føles det som sommeren er på hell... men nå i år har vi jo nesten ikke hatt noe ordentlig sommer, de meste varme dagene vi hadde etterhverandre vår i pinsa..! kommer sommeren seint? eller får vi ikke mer i år??

ha en fin dag alle sammen, idag er jeg aleine med jentene og elste mann har allerde endevendt stua mi... hihi :-) er det lov å glede seg litt til barnehage start??
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar