mandag 28. januar 2013

Stua mi!!







 Sånn ser stua mi ut nå, med litt nytt på plass! Det store sommerfugl bilde er fra Ikea og jeg kikket også på det sist jeg var der. veldig uvant og ha noe på denne store veggen etter å ha bodd her i to og et halvt år uten noe der. Planen var altid å få noe opp på den veggen men hva? jeg satt til å med i gang med et male selv prosjekt men det ble ikke vellykket! Fatet og rose bildet hang før ved skrivepulten og sommerfuglen kjøpte jeg på lørdag, byttet en kopp som jeg fikk til bursdagen (den var ikke helt go, da jeg skulle bruke den første gang krakelerte hele ellers hadde jeg ikke byttet den altså)! Jeg er litt usikker på om det funker slik som dette? lurer på om rosebilde ble litt for stort og "dominant" der? planen er å etterhvert få flere familiebilder opp, og jeg har spurt mannen om ikke han kan lage noen rammer til meg i gammelt plank som ligger i bua til foreldrene hans, den er veldig fin (synes jeg da) med mange lag tapeter og man kan se "tiden har gått" i de fine gamle matrialene som er revet ut fra huset der en gang i tiden! Bortsett fra bilde har jeg kjøpt meg to nye pottesjulere, de er fra Home and Cottage. og krakken er ny fra Living!
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar