fredag 4. januar 2013

GOD "sukkersøt" HELG...
















Fra meg i mitt hjem.. jeg har pyntet opp med litt nytt fra hmhome som jeg fikk i posten idag!! Jippi, det er så gøy med nye ting, det blir med en gang litt gøyere å rydde hjemme.. tre nye putetrekk, ny duk på kjøkkenet med servietter og koppehånkle i samme mønster, det rosa stettefatet er faktisk også fra hm, det er også LOVE boksavene! den lille turkise lykten på stuebordet er noe jeg plukket med meg fra feel i går når jeg kjapt var innom harebakken etter et "møte" i Arendal.
Idag har jeg faktsik vært på jobb (ikke så utrolig, men jeg jobber jo så lite så litt utrolig for meg) og når jeg kom hjem til mann og barn luktet det deilig av nyvaskede gulv!! og nå står mannen på kjøkkenet og lager deilig fiskesuppe fra bunnen av og jeg sitter her og koser meg med bloggen og et glass vin!! Tror faktisk at jeg har verdens beste mann (uten å være alt får skrytete, og sukker søt av den grunn)!

men uansett.. GOD HELG alle sammen!!

-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar