søndag 27. januar 2013

Ny klokke!


På fredag var jeg og en venninde på shopping dagstur, jeg hadde egentlig ikke tenkt til å handle så mye men når det plutselig kom inn litt ekstra uventa penger på kontoen så ble det litt mer shopping en det som var planen. Denne store fine klokka kjøpte jeg på Ikea og har fått plass ved skrivepulten og blogghjørnet mitt i stua. Jeg kjøpte også et stor bilde med sommerfugler som har fått plass over sofaen på den store tomme veggen, men idag har det vært sikkelig søndagsmodus her hjemme, så det var ikke blogg annvennlig med andre ord :-)
Igår var mannen og jeg på en liten date ute å spiste middag, og da vi gikk får å ta en drink etter middagen dukket det plutselig opp en gjeng kjent folk og det ble litt seinere og noen flere øl en det som var planen så vi har vært litt redusert idag.
Itillegg måtte vi håndtere et veldig uventa og ekelt problem til morran idag og det var ikke mye koselig. Vi har nemelig en meget langhåra flott katt, men når det er veldig kaldt og masse snø ute haster han tydligvis veldig når han er ute på do og idag tidlig la jeg merke til at han gikk litt rart, han hadde nemelig rumpa full av store klumper inntrøka bæsj... kjempe ekelt!! det var på med hansker, mannen holdt og jeg spylte den stakkars pusen i dusjen! Men i å med at han egen luke i kjøkkendøra og går ut og inn som han vil hadde han i natt tørket av seg en del på det nye flotte teppet mitt på kjøkkenet :-( og det er i ull og må renses!! ikke mye morro altså!! Imorra tror jeg vi må ta en telefon til dyrlegen å høre om han kan stuesse(?) eller klippe han litt i fua, eller hva man gjør med sånne problemer?? noen som vet? vil veldig gjerne at det ikke skal gjenntas ihvatfall! Nå er pus rein og teppet tror jeg må sendes på rens ( mamma jobber heldigvis i et renholds firma)!
Nå skal jeg ut å måke litt får her har det kommet masse snø idag, jeg blogget dette innlegget i stad også og var inne i en kjempe fin skrive bølge da pcen bestemte seg får å kræsje.. ikke dagen min idag tror jeg altså.. hehe
Ha en fin søndagskveld alle sammen! bilder av veggen over sofaen med nytt bilde kommer forhåpentligvis i morra!
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar