mandag 7. januar 2013

Året 2012, del 2:

JULI:
 Juli var det lite blogging fra meg, vi hadde ferie og "pusset litt opp" ute, la nye fliser på betongen og kjøpe fine hagemøbler, juli var også preget av sorg når mannen sin høyt elskede bestefar gikk bort!

 Vi var også på en ukes ferie i Ebeltoft i danmark sammen med svigerfamilien! der koste vi oss med sommerens varmeste og fineste vær...

AUGUST: 
 August kom og det var fotsatt litt sommer, jeg inviterte venner på ost og kjeks og bildene ble også med på måndens nib konkuranse..
  Jeg ordnet til koselig leke krok til jentene mine i stua, og de fikk matchene kjoler fra polern o pyret.
 Jeg fikk besøk av foreningen i kvelds sola på smuldrepai og is, og jeg var en tur på loppis og kjøpte to pinne stoler og dette stette fatet..
 
 Jeg fikk meg skapet jeg hadde siklet på en stund fra kremmerhuset og Marie ble 10 månder... 

SEPTEMBER:
Leah og jeg malte stolene fra loppis og jeg laget en oppslagstavle til kjøkkenet.. 
 Stolene kom på plass, det gjorde også lyng på bordet! og jeg inviterte på kyllingsuppe og fococcia! 

OKTOBER:
 Oktober å hummerfiske er i gang, og jeg begynte på album til Marie..

 Vi feiret at mannen ble 35 og hadde mange gjester og laget masse god tapas! Jentene laget gresskarlykt..
 Marie ble ett år og vi feiret bursdagen hennes med familie på kaffe og kake..
NOVEMBER:
 Vi hadde hummerlag med familie, og Leah og jeg har hatt mange hobby verksteder.. her laget vi "lillepri"

 Det var planlegingsdag i bhg og vi inviterte lekevenninde på besøk og jeg pakket inn de første julegavene..

 Jeg kjøpte litt ny pynt og ny lampe til stua..!!
DESEMBER:
 Desember og vi koste oss med juleforberedelser..
 Jeg knipset julekort bilder av jentene..
 Leah var med på ballett forestilling og vi pyntet huset mer og mer til jul..
 Jeg hadde julelunsj besøk og vi fikk på plass juletre..
 Og vi hadde koselig julefeiring her med svigerfamilien!

 Det var året 2012 for oss!!
-klem fra Ida- 
 

1 kommentar:

  1. Det er så koselig med disse års tilbakeblikk... Et veldig begvenhetsfyldt 2012 for dere å.... På godt å vondt.

    Gleder oss til at dele stunder i 2013:)

    Kh

    SvarSlett