torsdag 17. januar 2013

Årets farge, for meg!

 Jeg har fått meg meg at "årets farge" skal være lilla(?) men altså får meg er dette årets farge! grønn-blå-turkist osv! Jeg er bare "forelsket i disse fargene og blir tiltrukket av de med en gang jeg går inn i en butikk!
 Jeg har kjøpt meg litt nytt idag og i det siste som jeg ikke har vist dere! og så klart går det i disse fargene!
 Myyye lekkert fra green gate i deilige farger! jeg hadde virkelig problemer med å bare velge ut noe når jeg var på Kenza i Risør før idag, jeg hadde rett og slett lyst på ALT!!
 Jeg svippet også innom nille på vei hjem og kjøpte meg disse søte glassstakene for bare 19 kr stykk, og lys!! rosene kom mannen hjem med idag, og jenter man sier man ikke skal gå til sengs sint, men det endte ihvarfall med blomster for meg idag ;-)
 Det var spisestua og her kommer kjøkkenet! kjøkkenet er og kommer altid til å forbli yndligsrommet mitt!
 kubbelys fra Nille og blomst fra rema.. he he.. og duken fra green gate (Kenza) fikk jeg til bursdagen min av to Camillaer ;-)

 Masse deilige vår nyheter fra Green gate i år altså!! tror jeg snart må kjøpe meg litt mer!! hortensian fikk jeg også til bursdagen fra Camillaene! elsker hortensia!
 Teppet på gulvet er også nytt siden sist! Det er faktisk fra ellos.no og er i ull, Jeg er veldig fornøyd med det å har veldig lyst på et større til å ha i stua, men nå må jeg få betalt noe utestående fra netthandlingen før jeg handler mer.. hihi.. noen som kjenner seg igjen? 
Ha en super kveld alle sammen!!
-klem fra Ida-

1 kommentar:

  1. Så fint. Elsker åsså den fargen! Kan du legge link til ullteppet på ellos?

    SvarSlett