søndag 20. januar 2013

4 ÅR!!!

 Med bloggen og dette bilde øverst er fra min første blogg innlegg i januar 2009 når vi bodde i et lite hus på krana (der av navnet på bloggen)! Her hadde vi fått oss rosa sofa og jeg var kjempe fornøyd!! :-)
 I januar 2011 fikk jeg en nydelig omtale på kk.no og en liten periode hadde jeg en del mer lesere enn vanlig, det har så klart gått litt tilbake, men det har aldri noe å si for meg hvor mange lesere jeg har, jeg hadde sikkert skrevet bloggen selv om jeg kun hadde hatt EN leser! men helt klart kjempe koselig når det kommer koselige kommentarer her!
Utover denne våren i 2011 ble også lokal avisa aust agder blad intresert og jeg ble også kontaktet av Xtra avisa og hadde en fin artikkel der. Kjempe gøy!

Så nå etter 4 år med blogging er det på tide å gi seg? det er ikke å stikke under en stol at inspirasjon til å blogge til tider er fraværende og når man har små barn som krever mye så er det rett og slett ikke altid så lett å finne tiden til det, og heller har man ikke altid et flott hjem som man kan vise frem, stort sett er det rotete og sikkert som de andre hjem med små barn (og en surrete mann). Men så lenge det ikke plager noen så kommer jeg til å fortsette, og jeg blogger så lite eller mye jeg vil og som passer meg der og da! Og om jeg har mange faste lesere eller bare noen som er innom en gang iblandt gjør meg ingen ting! 
For i bunn og grunn så gjør jeg nesten dette mest for meg, det er på en måte min hobby og det gir meg energi og lyst til å lage ting og å ha det koselig rundt meg, jeg liker å vise det frem og det gjør at jeg "pusher" meg selv litt, til å være bedre!

Ha en flott søndagskveld videre alle sammen, nå skal jeg sette meg sammen med mannen og se på spøkelses jakt på tv ;-)
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar