mandag 21. januar 2013

Helgen...


Helgen vår har gått fort som vanlig, Igår gikk vi lenge i pys og spiste søndagsmiddag hos mamma, lørdag var jeg på jobb og vi koste oss med god middag på kvelden. Fredag tok jeg med meg hjem en ekstra unge fra barnehagen, lille gutten til søstra mi, Johannes. ungene lekte og koste seg og fikk pannekaker til middag. Når man blir tante etter man har fått barn selv er det ikke altid man har tid til å være en sånn tante man kunne tenke seg å være, og det er så koselig å ha en ekstra unge av og til, selv om de tre er helt opptatt av sin egen lek og ikke leker så mye sammen. søte små skatter! 

Ha en fin ny uke alle sammen! nå skal lille frøkna og jeg snart i åpenbarnehage. og i ettermiddag har jeg lovet eldstemann at vi skal kjøpe skøyter å opp på skøytebanen å prøve de! jeg er spent på hvordan det kommer til å gå!
-Klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar