tirsdag 1. januar 2013

Januar 2013, nytt år... ny start..

Nytt år... Nye sjanser.. blanke ark?? jeg pleier ikke å ha nyttårsforsetter, men i år har jeg det! Jeg skal nemelig (som sikkert de fleste andre) komme igang med treningen, og spise sunnere.. sikkelig orginalt nyttårsforsett! Men altså nå har mannen og jeg blitt vant til å kose oss så hver kveld forran tvskjermen, med enten potetgull, sjokolade eller brus.. så nå er det STOP!
 
 
 Her er noen bilder fra kjøkkenet mitt idag, et januar kjøkken! med ny vannkoker og ny brødrister på plass, elsker den gameldagse designet, passer til kithen aiden! og en klengende Marie imens mor tar bilder!  
"the kitchen is the heart of the home"
 
Med nytt år kommer også ny "liste/altmulig-bok" den grønne er fjor årets, propp full av div gjøre lister og annet. Jeg må ha ting ned på papir og skiver ned alt fra ukesmenyer, budsjetter, handlelister, "trenger"lister og gjøre lister.. og mye mer! Itillegg skal jeg kose meg med nytt nr bolig pluss! jeg fikk dette bladet i posten rett før jul men har spart det til jula skal bort og jeg trenger ny inspirasjon!
Har dere noen nyttårsforsetter i år?
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar