søndag 6. januar 2013

Året 2012. del 1:

JANUAR:



Vi begynte 2012 med en hyttetur til vrådal sammen med bestemor, bestefar og tante Christina (svigers) 
 Og i slutten av månden hadde vi barnedåp får lille Marie som var tre månder gammel!


FEBRUAR:

 Jeg koste meg med permisjon og hadde koselig kaffe besøk, og Leah fikk fint ballett tøy av bestemor!
 Jeg fikk røderoser på valentinersdagen av mannen, og jeg begynte og tørke klesvasken ute!!

 Jeg fylte opp og frisket opp med vårlige blomster hjemme!

 Jeg blogget og viste frem ytter gangen!
Vi laget boller med krem til fastelaven! 
Vi koste oss på hyttetur igjen, denne gangen med gode venner og deres barn.. 
 MARS:
 Vi koste oss med enda mer kaffebesøk og jeg pyntet og gjorde det vårlig hjemme, blått var en favoritt farge på denne tiden...


 Vi tok med oss kaffen ut i vår sola og jeg laget deilig horn med pesto,ost og skinke til alle!

 Leah, jeg og Besten var på sirkus og Marie ble fem månder..
 Leah og jeg plantet om litt og koste oss i hagen, og jeg pusset opp puttekasse til Leahs rom!
 Vi koste oss på randvik en søndag med deilig vær med godevenner og grillet pølser! Deilige vår tegn i form av hestehov og blåveis kom inn av små barnehender..

APRIL:
Vi pyntet til påske med bjørkeris og hjemme malte påskeegg, og Leah og jeg laget påskemarsipan.. 
 Leah fikk skattol på rommet og jeg prøvde meg på hjemmelagede knekkebrød!
 Påskeferie og Leah var på påskeegg jakt i hagen, vi hadde også koselig middags gjester...


 MAI:

 Jentene og jeg gikk på tur og plukket flotte hvitveis..
 17. Mai kom og vi hadde en koselig regnfull feiring!

 Marie ble 7 månder og vi koste oss mer perm og mer kaffe besøk hjemme og hos andre...
 Jentene fikk mer glede av hverandre hvor eldre Marie blir og vi fikk deilig sommervær her på sørlandet i pinsa!!
JUNI:
 Jeg blogget om jentenes rom..

 Leah ble 4 år og vi hadde barneselskap og familieselskap... !


Vi fikk et nytt familiemedlem, lille linuspus.. som ikke er så liten lenger!
 Jeg kjøpte nye trekk til stolene og byttet trekket på sofaen! Og jeg blogget fra kjøkkenet..
 Dette innlegget ble litt lenger enn jeg hadde tenkt, det ble veldig vanskelig å velge få bilder fra hver månde, så da ble det en del.. så dette blir del 1 og del 2 kommer nok i morgen ;-)
-klem fra Ida-






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar