torsdag 10. januar 2013

Det er ikke så lett...

...Å ta bilder i stua mi når sola kommer inn vinduene!! bildene blir veldig mørke og jeg sliter med å få dem fine.. et nytt kamera står sånn halveis på ønskelisten, men det er ikke noe som haster får dette fungerer jo, jeg bare er litt missfornøyd med det noen ganger, har snart hatt det i fem år nå så det har holdt bra og lenge, og tatt mange fine bilder av intriør og jentene mine!! 







 Jeg har gjort noen små forandringer i stua idag, ikke de helt store men jeg har byttet om på et par lamper. Den lille hvite med rosa skjerm har kommet opp å den store i glass som stod på nattbordet har kommet ned. Når soverommet og påbygget (en gang) er ferdig oppusset har jeg tenkt å spandere på meg nye nattbord og nye nattbordlamper og friske litt opp på soverommet, så da tok jeg likegodt den fine lampa ned nå. Ellers tok jeg og tømte vinduskarmene helt idag, fikk tørket støv og byttet litt ut hva jeg har i. Vindus karmene mine er veldig lange og litt smale så det er ikke altid så lett å plassere ting der synes jeg. Jeg liker å ha litt høye ting får å bryte opp, og jeg liker også å ha litt store ting. Bortsett fra det er det ikke noe nytt i stua her, jeg har bare lagt utover teppene mine fra hmhome som går i fargene jeg allerede har en del av her.Alle putetrekkene mine er også fra HMhome, jeg finner som regel altid noe der jeg faller for og "må ha"!
Ha en fin torsdag videre alle sammen!!
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar