onsdag 2. november 2011

"første møte"




her er noen bilder av Leah sitt første møte med den nye familie medlemme. Marie, lille søstra hun har ventet så lenge på. pappan min som tok bildene og jeg synes de virkelig fanget opp følsen hun hadde ved det første møte på sykehuset! stolt og spent! i morgen er Marie en uke og her hjemme går ting egentlig veldig greit, etter en tur på helsestasjonen med litt ammetips så går ammingen også litt mindre smertefullt. hun sugde vist litt feil og jeg satt nærmest og gråt når jeg ammet, men nå ammer jeg i "tvillingstilling" og det går mye bedre, får også tømt brystet på en bedre måte. i går gikk vi til å med tur ned til barnehagen og hentet storesøster, deilig å være i litt god form denne gangen, husker jeg var mye mer sliten og ute av form sist. skal snart kjøpe meg noen nye gode jogge sko og trille lange deilige turer, forhåpentligvis før byen blir dekt av snø. idag er vi helt aleine for første gang, mannen måtte en tur på jobb selv om planen var å være hjemme en uke. men det går veldig fint, Marie ligger å sover i kurven sin og jeg skal nyte en kopp varmsjokolade og ta det med ro, har tent noen stearin lys og har god morgen norge på lavt i bakgrunnen. en deilig og rolig høst morgen her i huset!


-Klem fra Ida-


2 kommentarer:

  1. Fantastisk bilde av Leah som ser på lillesøsteren sin!

    SvarSlett
  2. Gratulerer masse med Maria! Så nydelig ho er! Flotte bilder av Leah! Det bare lyser av henne!
    Lykke til med kverdagen!

    Klem

    SvarSlett