onsdag 23. november 2011

Gleder meg...

til å pynte til jul....


sitter her og har tent masse stearinlys og koser meg med Marie og den nyeste utgaven av bolig pluss, ute er det sikkelig tåkete og yrete. vi har vært en tur på byen idag, kikket litt og vært på kafe sammen med en god venninde og hennes baby. så flere ting i byen idag som jeg tror jeg må ned å kjøpe meg i morra eller iløpet av helgen, ville ikke drasse på det under vogna idag når det var så bløtt og yrete ute. Marie har også vært litt styrete idag og får ikke roa seg og sovnet ordentlig så da er det heller ikke så lett for mor og kikke og kjøpe ting i butikker. for ta det til lørdag tenker jeg når vi skal på byen og se på julegate åpninga. og skal jeg kose meg og pynte og dille og dalle her på søndagen. vanligvis på denne tiden har jeg en klar ide i hode av hvordan jeg vil lage eller dandere årets adventsstake, men i år er jeg helt blank i toppen der gitt... så får se om ikke jeg kommer på noe snart, det begynner jo på en måte å haste litt faktisk!


-Klem fra Ida-

2 kommentarer:

  1. Ja nærmer seg jo advent nå. Har heller ikke fått ordna adventsstakene men det er jo noen dager igjen heldigvis

    SvarSlett
  2. ja godt er det, blir overasket hvert år over hvor fort desember og den første søndagen i advent plustelig er her :)

    SvarSlett