torsdag 24. november 2011

4 uker allerde...

Lille jenta mi, er 4 uker idag! hjelpes meg som tiden flyr dere, jeg synes ikke det er lenge siden vi var på sykehuset med denne lille "knærten" og tenkte vi hadde glemt alt om hvordan man tar seg av slike små selv om det bare var litt over tre år siden sist. nå synes jeg hun vokser for hver dag som går og vi kommer mer og mer inn i det å være en familie på fire. i natt har vi styra litt med magen men nå har heldigvis lille tulla vært snill med mor og sovet en lang deilig blund, så jeg har fått slappet av og tatt meg en lang dusj og til å med fått unna litt husarbeid. så nå føles det som batteri tanken min er fult opp igjen, det skal ikke så mye til.

-Klem fra Ida-

1 kommentar:

  1. For ei skjønn lita jente du har. Ja, tiden flyr det skal være sikkert. Jeg har en liten en på 8 mnd som sover søtt i senga si og jeg synes ikke det er lenge siden vi kom hjem fra sykehuset med han. Nyyyyt det!!! :)

    Og ha en fortsatt fin kveld ;)

    SvarSlett