søndag 27. november 2011

så tenner vi ett lys idag...






jeg går faktisk for lilla advenslys i år, det er første gangen selv om advent faktisk skal være lilla. jeg synes egentlig det er litt merkelig at advent er lilla fordi lilla passer jo ikke så veldig godt sammen med rødt akkurat? det ble veldig enkelt med et lysfat med kubbelys og noen pene julekuler, lysfatet er fra åhlens, det er også de to julekulene lengst til venstre og den "snøkrystallen" talla og den tredje julekula er fra kremmerhuset og fuglen og kubbelysa er fra upstars. jeg har ikke tenkt det første lyste ennda, tenkte jeg skulle vente til det blir mørkt igjen, å det er jo ikke så lenge til. måtte også ta med et bilde hvor spisestua er med, har kjøpt meg en ny lin duk, fra hm home, og de to "stormlyktene" med hvite kubbelys kjøpte jeg på åhlens.


-Klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar