søndag 27. november 2011

deilig med helg...

helgen er jo ennda ikke over, men det har vært en veldig deilig og innholdsrik helg så langt. på fredag hadde vi hummerlag med søskna våre og kjærester som gjester, vi kose oss men tok kvelden tidlig og det var deilig. og på lørdag tok storesøstra en tur til bestemor der begge tantene var på besøk fra oslo i helgen. så tok mannen, Marie og jeg turen til arendal for litt juleshopping, Marie var kjempe snill i bilen og i vogna, sov nesten hele tiden og mor fikk nesten alt det hun hadde tenkt hun skulle ha. å litt til, blandt annet denne genseren til store tulla og matchende sett til lille tulla, begge fra cubus. når vi kom hjem rakk mannen og jeg å rydde vekk tingene vi hadde kjøpt før vi kjørte ned til byen og gikk med Leah og svigerinnene min får å se på julegate åping i byen. Leah storkoste seg med å gå rundt det store juletreet på torvet å synge julesanger, og så var det deilig å komme inn til nydelig middag hos svigers. så når vi kom hjem synes de trøtte foreldrene det hadde vært en lang dag og gikk å la seg halv ni på lørdags kvelden... hihi. nå driver vi og pynter å steller til jule her, og storesøstra "pynter" også men litt mer roting etter min mening da. skal ta litt bilder og slikt her etterhvert når jeg har fått alt på plass der jeg vil ha det, og så ser jeg at jeg må svinge meg en tur med langkosten når jeg får sjans idag også.. deilig gave fra svigerinnen, gleder meg til jeg kan smake på disse.


god søndag alle sammen

-Klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar