fredag 25. november 2011

Hylle og vimpelrekke...

På Marie sitt rom!


hun bruker jo ikke rommet sitt ennda, men jeg synes det er gøy å gjøre det koselig der uansett. vimpelrekken sydde jeg ferdig i går, begynte på den på tirsdag, da klippet jeg ut alle trekantene og så sydde jeg den sammen i går. hyllen over senga kom på plass for forje uke(?) skulle egentlig ha hvite hylleknekter, like som jeg har på kjøkkenet, men det fikk de ikke inn nå på "lille hvite" så da ble det disse i stede, jeg kan jo male de seinere hvis jeg finner ut at jeg helst skulle hatt hvite tenker jeg. ønsker alle en god helg foresten, idag skal vi ha søskna våre med kjærester på hummer, ikke noe hummer på meg så klart så lurer på hva jeg skal finne på, mulig det blir sushi på meg, det har jeg hatt så lyst på men ikke turt å spise imens jeg var gravid. kan vel spise det når jeg ammer? i natt ammet jeg foresten bare en gang, kl halv 4. det var så deilig å sove så lenge av gangen, ammet faktsik 4 ganger i går kveld før hun la seg rundt halv ti da, så var vist veldig sulten. og Leah ammet dukken sin i går når jeg ammet Marie, det var så søtt. hun var litt sånn flau samtidig som hun ville prøve det, luret på om ikke vi hadde to amme puter da for hun måtte jo også bruke ammepute, så mannen rullet sammen et teppe til en pølse så satt hun der og matet jenta si som hun har begynt å kalle dukken. det er så hærlig å se på barnelek og hvordan fanasien deres fungerer, gelder meg til Marie blir større og jentene begynner å leke sammen. men i mellomtiden nyter jeg den lille babyen og koser meg med at hun trives best i mammas armer!




..God helg..





-Klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar