fredag 18. november 2011

på ønskelisten:

Her er noen ting jeg ønsker meg:
de fleste av disse tingene er ting som koster en del så forventer ikke akkurat til å "hanke inn" disse tingene i julegaver, men mange av tingene har jeg ønsket meg i mange år og kommer jeg nok til å ønske meg i år fremover til jeg får de eller får kjøpt meg dem. men når det nærmer seg jul så er det jo litt koselig å være litt "barnslig" å lage seg en ønske liste da. noen av tingene på listen min er:

- blender fra kitchen aid, helst i kremhvit og med den "gamle" designet.
-brødrister og vannkoker fra merket dualit.
-mer til samlingen min i green gate serviset, helst som kan blandes med det jeg allerede har.
-hvite puffer fra ikea i serien ektorp til å ha forran de to hvite stolene jeg har.
-ny støvsuger er noe vi trenger nå, vår er ikke så god lenger.
-en radio til å ha på badet savner jeg, disse fra roberts er så lekre spesielt de med cath kidston design.
-glass bolle til kitchen aiden min.
- flere av glasslampene fra ikea som jeg synes er så lekre, har to på soverommet og en i stua fra før.
- en "god" stol Leah kan ha i stua i liten str. på bilde en gyngestol fra kremmerhuset. ¨
-ellers ønsker jeg meg lykter og andre pynte gjenstander til å fylde huset mitt med.

det var noe av det jeg ønsker meg, som sikkert de fleste andre kunne jeg lett kommet på en hel hau med andre ting jeg kunne ønsket meg hadde jeg tenkt litt mer og kikket ennda mer rundt på nettet! er det flere enn meg dere ute som liker å leke shoppe på nettet når de kjeder seg, å putte ting i "shoppingbagen" , bare kikke på det får så å slette det igjen...?

God Helg!
-Klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar