mandag 28. november 2011

juleverksted del 2:

I går laget Leah og jeg snømenn på juleverkstedet vårt. Leah laget to store og jeg tre små, den ene til Leah ble pakket inn som en gave til bestevennen hennes i barnehagen. alt som jeg har brukt her har jeg kjøpt på pandurohobby.no. 1: kuler til kroppene. 2: små plastikk hatter. 3: små neser. 4: skjerf. 5: små ski og staver hvis man vil bruke det, man får også små kjelker på panduro hvis man vil ha det til. ellers brukte jeg limpistol til å lime ting sammen og en sort tursj til øyne, munn og knapper. og kippet ut en rund papp bit så og limte de på så de ikke skulle velte.
1 julegave ferdig pakket inn.

jeg hadde jo også egentlig tenkt å ta litt bilder her i går kveld når store tulla var i seng og det ikke så ut som en barnehage her, men siden "berit" var på besøk her på sørlandet i går så gikk også strømmen fra oss sånn i 5 tiden og den fikk vi ikke igjen før midt på natten en gang. så får se om ikke jeg kan få knipset litt av julestemninga jeg har fått her etterhvert idag. lille tulla sover ihvarfall ennå, så nå skal jeg "kose" meg med to fulle tørkestativ med tøy å brette på og en kaffikopp før hun våkner, forhåpentligvis. ha en fin mandag og en flott ny uke alle sammen!!


-klem fra Ida-





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar