mandag 27. februar 2012

vel hjemme og så starter en ny uke...

vi har hatt en super helg på fjellet!! alle ungene og de voksene har kosa seg! på vei opp akebakken.. lille søster koser seg i vogna..
liten drikkepause..

en liten reser på ski..


pølse grilling..

mor og Leah, som smiler for hardelivet (bokstavligtalt?) hihi..



nå er det igjen mandag og en uke med hverdag og brannvakt for mannen.. nå skal jeg straks stelle meg litt og så bærer det en liten tur på kafè idag.. off, det begynner å gå opp for meg hvor kort denne barsselstiden min faktisk er, med Leah hadde jeg godt over ett år hjemme med henne og nå er permisjoen min slutt i begynnelsen av juni... hjelpes det er jo ikke lenge til... den må ihvartfall nytes til det fulle!!!


-klem fra Ida-

1 kommentar:

  1. Ha en flott uke ;)

    Så fine bilder, ser at dere har kost dere!

    Carpe diem

    SvarSlett