fredag 24. februar 2012

vår er lik blomster...

deilig med litt nye vårlige blomster på plass, i stua og på kjøkkenet..en blå hortensia i min nye bakebolle fra ib laursen..
mange små perleblomster plantet i en stor bolle..

en bitte liten søt blomst, er ikke helt sikket på navnet på denne?

jeg elsker hortenisar, ønsker meg etterhvert en stor en i hagen. blå tror jeg er favoritten!

kan ikke huska navnet på denne heller, ikke noe god på navn. men liten å søt var den. som dere ser er storesøster hjemme fra barnehagen idag, da er det leker overalt. ikke noe som heter lekekrok er nei..

God helg alle sammen! jeg flyr rundt å pakker og styrer her, liv redd får å glemme noe.. skulle tro vi skulle flytte vettu, så er det bare en liten helg på fjellet... men nå må jeg løpe, en som roper etter melkekua her..


-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar