torsdag 23. februar 2012

Efektiv!

Idag har jeg hatt en super efektiv dag!! "litt stolt". hadde Leah hjemme fra morran av og leverte henne etter Marie sin første blund og så når vi kom hjem igjen heiv jeg meg rundt med vaske filla og fikk tatt en sikkelig omgang på første etasje her! det var deilig og veldig nødvendig. det har også vært så vårlig og mildt her i dag så jeg fikk tørket masse tøy ute (små gleder i livet!!). Marie og jeg trillet en tur til byen og jeg fikk kjøpt inn masse deilige vår blomster jeg fikk pyntet opp med her, er så deilig å få litt nye blomster når man har vært flink å gjort reint! da fortjener man det synes jeg. så hentet vi Leah i barnehagen som var flink å gå hjem hele veien! handlet og dro hjem å laget middag!! nå er beina mine helt gåene, de værker faktisk! så nå når begge ungene er i seng skal jeg slenge meg på sofaen og kose meg litt! i morgen skal Leah få være hjemme fra barnehagen og vi skal pakke før vi reiser på fjellet en tur for helgen når mannen kommer hjem fra jobb. prøvde å ta litt bilder med de koselige blomstene her nå, men nå er det for mørkt her så må nok vente på dagslyset i morgen! et lite bilde av spisestua mi! et speil her i stede for de tre bildene står på ønskelista for tiden!nydelig å tørke klesvasken ute, slipper også en del støv inne da! men juletreet på verandan ødelegger litt for vår stemningen da.. hi hi..




ha en super fin torsdags kveld videre alle sammen. nå tror jeg at jeg skal ta et lite hul på rødvinskartongen jeg har kjøpt inn for helgen og kose meg litt i sofa kroken! fortjener det idag(klapp på skuldra mi)..
-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar