fredag 17. februar 2012

God helg fra oss....

God helg alle mine lesere! ikveld har vi bare ett barn hjemme, hun eldste sover hos besteforeldrene sine!! å bare ha en er jo nesten som å ha ingen igjen, det er nydelig å av og til kunne gi en full oppmerksomhet! mannen og jeg har kost oss med litt sushi og når minst er i seng skal vi lage oss en deilig biff middag med fløtepoteter og tomat og motzerella salat og dele en flaske vin!! nydelig med litt tid sammen også, fort gjort og glemme hverandre litt i hverdags stress og småbarns tid! i går kom mamsen min hjem fra thailand og Leah stod i vinduet og ventet på mimmin skulle komme på besøk for hun hadde "bestilt" godis. vi fikk masse fint og jeg fikk blandt annet denne fine veska som jeg er suuuper fornøyd med!! tusen takk mams!!



Nå skal Marie bades og stelles for kvelden før det er legging og voksen tid for (trøtte) foreldre! ha en fin helg og kveld alle sammen!! livet er herlig for tiden!!



-klem fra Ida-

1 kommentar:

  1. Ja, det er deilig å ha bare en innimellom... selv om det er skjelden kost her i hus, vi har tre og ikke så god tilgjengelighet på barnevakter...men, men! Vi nyter dager med små og store barn, sistefødte er 2 mnd eldre en jenta deres, en herlig tid de er i nå! DEn nyyytes, tiden går altfor fort!

    Kos dere med god mat, og hverandre. Viktig å huske på det, som du sier:)
    Gleder meg til å følge deg videre, kjempekoselig blogg:)

    Klem fra Janne:)

    SvarSlett