mandag 13. februar 2012

mandagsmorgen..

God morgen alle sammen! nå sitter jeg her å skiver ukes handlelapp og planlegger ukens meny, mens jeg nyter morgen kaffen og snille lille tulla mi har en morgen blund! idag har jeg en del husarbeid å komme meg igjennom, en overfylt skittentøyskurv også, så tror det blir 4-5 vask idag, må få vasket alle sofapynteputene også ser jeg, de er fulle av alt fra sjokolade og yogurt flekker til gulp og morsmelk... seinere idag skal jeg på et lite møte på NAV, med en studieveileder(eller noe sånt), jeg vet jo hva jeg vil nå men tenkte det var greit å ned der å høre litt uansett, kanskje er det noe jeg har rettighet på som jeg ikke vet, og kanskje jeg kan søke særskilt pga dystleksien min og kanskje jeg da har større sjans får å få plass?.. blir jo intresant å høre ihvartfall! Ha en fin mandag og en deilig ny uke alle sammen!!

-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar