onsdag 15. februar 2012

en herlig baby...

i en herlig sovestilling!! bildet er fra igår, hvor hun rett og slett sovnet på leketeppet sitt med fortsatt ett godt grep om leka, selv mens hun sov! hun var litt styrete og sytete igår, virket som hun var plaget at tenner som er på vei (det kan jo fortsatt ta lang tid, Leah var plaget i flere månder før de endelig kom frem) hun beit helt vilt i lekene, spyttet stadig ut sutten og hadde veldig avbrutt søvn og dårlig mat lyst! så når hun lå på gulvet og syta og klagde litt var jeg litt lei og hoppet ikke til får å dulle med henne med en gang, jeg så hun var litt små trøtt (fordi hun bare hadde små blunder hele tiden) så jeg la en liten fille inntil ansiktet hennes. og plutselig var det stille og når jeg snudde meg hadde hun rett og slett sovnet der!! så hærlig, der sov hun et 20-30 minuetter tenker jeg... ha en fin fin onsdags kveld videre alle sammen!!!

-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar