lørdag 11. februar 2012

God helg og ikke glem....

Morsdag i morgen og valentines dagen til tirsdag.. vi tjustartet litt i går og mannen fikk en kopp av meg, måtte jo kjøpe maken i rosa til meg selv da så klart. vi drikker av litt forskjellige krus når vi nyter morgen kaffen og mannens yndlingskopp er så klart en med firma logo som jeg ikke kan fordra, men nå kan han kanskje nyte kaffien av en litt penere kopp? Mannen hadde kjøpt morsdagsgave til meg fra jentene, en superundertøy trøye og det trengte jeg virkelig, men så klart bommet han litt så stilen og fargene, så skal prøve å bytte den.
Nå er det lørdag og vi skal snart besøke en tålig ny bebis som har kommet i familien. Leah og jeg har alt vært en liten på bytur å Leah har fått lørsdags godteri og mor kjøpte seg lørdags godt i form av en flaske rødvin, ikveld skal nemelig mor kose seg å i en liten bursdag og kanskje en lite by tur, veldig lenge siden sist det, så kjenner det skal bli litt godt å ha en kveld jeg ikke er "mamma", "kone" eller "husmor" men bare venninde Ida. men den skal nytes med måte for jeg skal tross alt være fungerende tobarns mamma på søndagsmorgen igjen!

Nå har mannen og lille tulla trillet en tur i for vegne og så skal Leah og jeg straks ta bilen på bebi besøk! ha en super helg og lørdagskveld alle sammen!!


-Klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar