lørdag 4. februar 2012

det gikk fort...

Jeg satt og kikket litt rundt på nettet i går imens Marie hadde en blund og typsik meg fant jeg en side og nettshoppet litt. men skal si jeg ble overasket til morran idag når hente lappen lå i postkassa idag!! jeg bestilte det jo i går! det var rask levering det!




Det er kjøpt på nett siden søte små, et par støvler til Leah som hun strasker rundt i i stua her nå, og en fin snekker shorts som er i 60% ull! dette kan bli et fint antrekk til store tulla mi når det blir litt mer varme og vår i lufta, med en fin strømpe bukse og en pen genser til. og ellers gjør vi svært lite idag, til Leah sin store fortvielse, for henne skal det helst skje noe heeeele tiden! altså hun og mannen har vært ute å aka og leka i et par timer, så har ikke latet oss i hele dag. nå koser vi oss med fyr på peisen, lørdags godt og lotta dvd på skjermen! jeg elsker Astrid Lindgrenn filmene, skulle ønske vi hadde alle sammen, får samle til jentene fremover tror jeg. nå skal vi bare kose oss med ungene frem til det er legge tid og så er det litt voksen tid med en god middag til. Marie har våknet og spist så mye på natten i det siste at idag er jeg så trøtt at jeg føler meg litt små full.. så det blir nok tidlig kvelden på mor idag også ja..


-klem fra en-trøtt-Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar