tirsdag 21. februar 2012

snart vår??

solen skinner og det er pluss grader ute, den lille snøen som ligger igjen nå er snart borte! er vi ferdige med vinter for i år dere? det hadde vært deilig! jeg er et vår og sommer menneske, men er også veldig glad i vi har forskjellige årstider og variasjon her i norge. jeg står på ski og brett når det må til, men jeg foretrekker ut i båt å ligge i solsteika på et skjær mens jeg spiser loff med jordbær eller reker og bader og fisker småkrabber med ungene.. mmm sørlands sommer er den beste!! gleder meg nå veldig til mindre klær og varmere vær, og til vårblomstene titter frem! trur jeg og Marie snart må ut og trille litt i sola! vår jakke til Marie fra cubus og vår sko til Leah fra ellos!


ha en super duper tirsdag alle sammen!


-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar