mandag 23. januar 2012

vår og sommer garderobe til elstejenta i huset:

ja da er det bestilt, masse nytt deilig sommertøy til Leah! de hadde så mye fint fra hm i år synes jeg, hun har en del hun nok fortsatt passer fra ifjor. men siden vi nå har en jente til som etterhvert kan arve så er det greit å gå litt "crazy" på shoppingen til jentene synes jeg! er jo de det er morro og handle klær til, ikke meg selv. og så kjøper jeg jo str 5-6 år nå, så håper det passer noen år fremover! alt bortsett fra det på det nederste bilde er fra hm, på det nederste er det fra laredoute. håper de tingene passer for de har litt anderledes strrelser og disse tingene gikk bare opp til str 108 som skal tilsvare str 4 år. Nååå gleder jeg meg ekstra mye til vår og sommer!!





-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar