mandag 23. januar 2012

"to puter i en"

Søndags sysel her i huset.. fikk sydd meg to nye puter i går, har hatt inneputene lenge så det har drøyd en stund nå dette prosjektet. på den ene siden er det engle motiv og den andre er en fin blå farge med små blomster på(soff og stil). igår ble jeg bare dårligere å dårligere utover kvelden, har blitt veldig sår i halsen og har nesten ikke stemme, og i går kveld og i natt har jeg hatt feber. mannen ble hjemme fra morran idag og tok Marie så jeg fikk sove, det hjalp godt så nå føler jeg meg mye bedre og sendte mannen av gårde på jobb igjen.









jeg har virkelig ikke tid til å bli syk nå, ikveld kommer presten får på søndag allerede er det jammenmei dåp får lille Marie tulla vår! idag tror jeg ihvartfall jeg bare blir hjemme får å "pleie" meg selv og bli bedre så fort som mulig! ha en deilig ny uke alle sammen, ser ut som vi fikk vinter her på sørlandet i helgen!


-klem fra forkjøla-Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar