onsdag 11. januar 2012

litt krise....

JA, det er litt krise at minnebrikka til speilrefleks kamera mitt har streika! det har tulla litt før og heldigvis har mannen så pass data peiling at han klarte å redde bildene på det, men nå har vi fått bestilt nytt, så frem til det kommer i posten blir det nok litt stille fra meg.. jeg liker jo ikke å blogge uten bilder, det gir jo ingen mening etter min mening :P! så her kommer det noen gamle bilder, jeg liker å sitte å kikke på gamle bilder av og til å mimre tilbake. disse bildene er fra når jeg og mannen var to uker på mallorca i 2007 etter vi giftet oss. jeg hadde den gangen spart til langt hår et par år frem til bryllups dagen og en uke etter bryllupet lot jeg "lokkene" falle og klippet meg helt kort hos frisøren, veldig befriende men faktisk mer jobb med kort enn langt!! Mallorca 2007! mannen som vanligvis altid har skjegg, her helt uten!! rart å se.


det var nydelig tempratur i vannet og vi var som regel først på stranda om morran!

jeg var strålende fornøyd når jeg fant en butikk med bare donuts!! jeg ELSKER donuts!


ny gifte og forelsket på denne tiden ja!!


gutte øl og jente øl :)






på shopping i palma!



dette var sist vi hadde en kjæreste ferie sammen, og tiden før graviditet og små barns tiden begynte for oss, ikke lenge etter vi kom hjem kom Leah i magen og et nytt liv begynte for oss. som de fleste småbarnsforeldre sikkert kjenner til så blir det mindre tid til hverandre i den tiden når de er små så jeg må si jeg gleder meg litt til de er så store at vi kan overlate de til besteforeldre en lang helg og ta en etterlengtet kjæreste tur, og da drømmer jeg om at reisen skal gå til italia, nærmere bestemt roma!! håper brikken min kommer snart, og frem til det så kanskje jeg kommer til å "rote" litt i arkivet og komme med litt gamle bilder. kanskje noen "nye" lesere som er intrisert i å lese om oppussings tiden og se bilder fra det? eller er noen intrisert i å lese om trening og kosthold (som jeg er litt opptatt av for tiden)? skrik ut hvis det er noen ønsker :)



-klem fra Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar